Blondel keretes tükör


...............mert, nem szerettek volna kastély hangulatú keretet



Eddig csak saját magunk részére festettem képkeretet 

Ez egy műanyag keret: Itt olvashatod



Ez fából készült: Itt olvashatod



És itt a blondel keret: 


nagyszüleim :)


Szóval eddig nem javítottam, mert saját részre készültek :) amit pedig most megrendelésre festettem szerencsére tökéletesen hibátlan volt. 
Azért belinkelek egy segítséget ha valaki javítani szeretne amíg saját tapasztalattal nem szolgálhatok Itt olvashatjátok az "egyszerű" javítást.

......és már el is érkeztem a blondel keret festéséhez.......

Tehát teljesen hibátlan így csak portalanítani kellett amit én a minták miatt egy száraz, dús ecsettel szoktam.

Nem bajlódok maszkoló szalaggal és ezzel a technikával az egész tükröt védem.
Itt épen egy Ikea útmutatót használtam de a fényes színes hirdetési újságok is tökéletesek erre a célra.
Nagyon klasszul be lehet a keret alá csúsztatni a papírt.



Szeretem ha sok szín áll a rendelkezésemre, ezért kikészítem a lehetséges alternatívákat
persze van egy eredeti elképzelés de nincs kőbe vésve semmi és menet közben alakítom nem tudnék két tökéletesen egyformát készíteni. Itt a hálószobában lévő meseszép indiai selyem szőnyeg adta az alapot (amiről majd kérek egy fényképet)
Így a csodabőröndömből Annie Sloan Duck Egg Blue, Paloma, French Line és Prue White került elő.

Duck Egg Blue lett az alap ezzel befestettem az egész keretet.


A fő díszítésekre Paloma került nem vártam meg az alsó réteg száradását


Fénykép nincs róla :( ez történik ha elkap a hév .........................szóval
ha belűről kifelé haladunk akkor a legbelső sima perem és a következő sima rész French Line lett.
Helyenként, finoman visszacsiszoltam, hogy előbújjon az arany szín főleg a díszítéseknél.

Itt most meg kellett várni a száradást és először Clear wax majd Dark wax következett.

Majd a fő díszeknél a dark waxot a French Line színnel kevertem :) és visszatöröltem. 


Prue White színnel száraz ecset technikával a még "nedves waxos" keretet átsimogattam.





Szeretettel Erika

Népszerű bejegyzések