3D porral készült, egyedi díszítés

Brigi megrendelésére, újítottam fel és festettem le ezt a tükrös szekrényt. A műhelyemben egy személyes találkozás során, együtt választottunk színt és új stílust a bútornak.





A csokibarna zománcfesték réteg, sok helyen sérült volt, pattogott ezért eltávolítottam.
A trükk a "hideg zsíroldó" szerintem a sarokba tehetjük a hőlégfúvót
(sűrű minták esetén a fogkefét ajánlom a spakli helyett)


Egy-két helyen javítást igényelt, amihez fatapaszt használtam és a lábait beragasztottam. Másnap a "fatapasztott" helyeket simára csiszoltam.


Jöhetett a festés :)

A szekrény Bettiék szép, hálószobájában kap helyet. Így a belsejét és a "visszakoptatást" a szőnyeg színéhez igazítottuk Chalk Paint™ Country Grey.
A külsejéhez  Pentart Dekor Paint  Farmerkék színét választottuk, ami visszaköszön a szobából nyíló nappalijuk színvilágában :)

Ez a kettős tökéletesnek bizonyult, nemcsak a színek harmóniája és játéka miatt, hanem technikai szempontból is. A Dekor Paint festék alapozást igényel az Chalk Paint™ decorative paint nem.
Ezért én két legyet ütöttem egy csapásra, elértem a kívánt alap színt a Country Grey festésével, és egyben alapoztam is a fedő Farmerkéknek :).........hát..... ez remek kis kombó



tehát alapszín és alapozás egyben :)
tökéletes tapadás és fedés egy rétegben.



és íme itt a Farmerkék ami az "alapozásom" után már tökéletesen tapadt és fedett szintén egy rétegben
a bútor hátulját is lefestettem, mivel natúr pozdorja ezért itt, enyhén vizes ecsettel "hígítottam"  a festéket
















Brigi nem szerette volna megtartani az eredeti sárga üveget, sőt egyáltalán nem akart üveget :)
..........................szabad kezet kaptam
............hahaha ezt a részt a munkában, nagyon szeretem......

próba 1.
Egy 4mm-es préselt lemezt méretre vágtam, és elkezdtem egy egyedi mintát tervezni, majd felrajzolni. Amit belegravíroztam, a használt "eszköz feje" tökéletes, de ez a gépet nem erre találták ki, így az egyébként is tropa csuklóm, igen megszenvedte a súlyát. A tábla tetszett, de a végeredmény nem, ezért ez lett a kis "ajtó" belseje.



Így lett belül "faragott" mintás az ajtócska :)


próba 2.

Pentart 3D port, akril festékkel kikevertem (az elegyet a szekrény belsejének megfelelő árnyalatúra színeztem)
és több 3D sablon egyes részeit felhasználva, kidíszítettem a falapot és a barkácsboltban vásárolt natúr fa gombokat.


Lefestettem ugyanúgy mint a szekrényt, (320 -as papírral) lecsiszoltam majd Clear waxot kapott.


Az "ablakot" ragasztottam és szögeltem is.


A tükör résznél is ugyan így csináltam mindent mint a szekrénynél, a maszkoló szalagot itt egyszerűen és gyorsan fel lehetett tenni, (festeni lehet pontosan a "vonal" mellett, de jól waxolni az nem)


Vissza csiszoltam (320-as) csiszoló papírral, és már csak az alapos waxolás volt hátra, amihez Annie Sloan Clear Waxot használtam.













Szeretettel Erika
Nap mint nap megtalálsz a facebook Az Asztalom oldalán, ahol szívesen válaszolok felmerülő kérdéseidre :)




Népszerű bejegyzések