A lélekemelő örömfestés.

 Miután a komód, sérült felületét festhető állapotba hoztam Így .
Jöhetett a várva- várt díszítés :) számomra
A lélekemelő örömfestés.

Előre nem terveztem semmit, se színt, se mintát,
 mint mindig most is
 "ad hoc" készítettem.
Mivel már
 Annie Sloan Chalk Paint™ Stockist
vagyok, festékből nem volt hiány :)










Dió színű vastaglazúrral dörzsöltem be a, "lehántolt" felületet
ahogy azt Nem Mind Lom Bálint mutatta :)
Nagyon jó ár-érték arány
igaz, hogy kültéri, de tudjuk, hogy ami jó kültérre, az jó beltérre is, csak ami beltérre jó, azt nem használhatjuk kültérre :)
........érthető nem ??? "minden bogár rovar, de nem minden rovar bogár"
OBI-ban 5l kb 5000Ft



Decor Labor Múzeum körút 5. nagy stencilt használtam.
Kis stencil ecsettel
Anni Sloan Duck Egg Blue színnel




majd Arles, Old White, Provance,
festettem be












közben a fiókok is készültek








 a tetejével folytattam



és a végeredmény













Orhan Pamuk: Isztambul című életrajzi regényéből idézek:

" Az otthoni alkotóműhelyed berendezése, a művészkellékek önmagukban is varázslatosak és szeretni valóak! Jó érzés csupán a közelükben lenni. Szeretem a szagát, a fizikai létezését a papíroknak, ceruzáknak, az ecseteknek, rajzfüzeteknek, a festékes dobozoknak. Őszinte szeretettel tudtam simogatni az üres rajzlapokat."
Ajánlom nektek a teljes könyvet igazán inspiráló írás.

Így érzek én is a bútorok iránt, csak nem tudom ilyen szép szavakba önteni :)





Szeretettel várlak a műhelyemben, ahol látni, érezni, tapintani tudod mindezt :)
Az Asztalom műhelyének elérhetősége

Nap nap után, követhetsz a facebook  Az Asztalom oldalán.

Népszerű bejegyzések