Lélegzetelállító panoráma, hófehér bútorok



Egy nagyon megtisztelő munkával kerestek meg.  Gyönyörű formájú, olasz, sötétbarna bútorokat kellett fehérre festenem.

Örömmel vállaltam a feladatot.
A lakás a Dunakorzó egyik csodálatos épületének a legtetején található.
Soha nem láttam még ilyen panorámát .....a Duna..............az Erzsébet híd ...a Gellért - hegy áááááááááá..............egyszerűen mesés.







Az ódon épület lenyűgözött, engedjetek meg pár szót róla:

Építtetője nyomán Szemerédy-házként volt ismert ez a háromemeletes, belsőudvaros klasszicista épület. 1811-ben, Hofrichter József tervei alapján épült. A lépcsőház négyzetes alaprajzú előterében jellegzetesen XX. század eleji, szecessziós hangulatú Persephoneia szobor helyezkedik el. A lépcsőház orsóterében a földszinten négyzetes alaprajzú dór, feljebb kör alaprajzú ión oszloppárok állnak Az épület udvarán egyszerű vörösmárvány kutat helyeztek el.
Az idézet és a fotók: Mészáros Zsuzsa 



.................... a bútor szállítók nem érkeztek meg időben, mivel az idő nagyon sürgetett, így a férjemmel ketten cipeltük le, ezen a csodálatos lépcsőn a bútorokat



Az én nem kimondottan "munkavédelmi papucsom" elég hamar feladta. Vicces látvány lehetett, ahogy a korzón mezítláb cipekedtünk, a szomszédos bolt előtt egyenpólóban, egy közeli színház rakodói,  az egész járdát elfoglalva söröztek, majd mosolyogva utat engedtek igaz nem kértem, hogy segítsenek
szóval
Megérkeztek a bútorok Az Asztalom műhelyébe. Az oda vissza szállítással együtt, négy napom volt a munkára. 


A helyszín megtekintése után, nem volt kérdés, hogy a színpalettánk három fehér színe közül, melyiket választom

a szín Annie Sloan Chalk Paint Pure White




 A koncepcióm az volt, először legyen minden szép hófehér.
............ja és amit még fontos megjegyeznem: semelyik bútor nem antik, sőt az egyikben sínes klaviatúratartó és hátsó vezeték kimenő lyuk található, tehát még nem is igen régi :)




Édesem nagyon tudja mire van szükségem
igeeeeeeeeen
meglepetés fagyira :) :)











Na ez tényleg maga a csoda :)
egy kedves olvasóm
egyszer csak becsengetett, hogy erre járt és hozott nekem
házi eper fagyit
egyszerűen nem jutottam szóhoz a meghatottságtól
...................
hihetetlen kedves volt Évitől (Country Rose)
előtte még soha nem találkoztunk...

Köszönöm, köszönöm .............................ez így elég béna, mert így ezt nem is lehet kifejezni :)


Ment a munka mint a karikacsapás, sehol egy folt, se sárgulás ......


 Az imádott zongoraszékem egy új munkakörben,
tökéletesen körbe tudtam forgatni a hatalmas és súlyos asztallapot, így egy helyben ülve lehetett dolgozni.




Az asztallapot, már hengerrel festettem.


 Éjfélkor még a műhelyben voltam, és én aki kimondottan szeretem a csendet, hahaha három gyerek az három gyerek
most a zene segítségével turbóztam fel magam
és persze sok-sok KV, amit anyukám folyamatosan szállított.
















Itt már a díszítő csiszolásnál "antikolás"-nál tartok



A bútorgombokat  is festettem és díszítettem







és itt fogyott el az 1l festék
                                     azt hiszem elmondhatjuk, hogy kiadós és megéri az árát :)





A végén Annie Sloan Clear Wax került a bútorokra
kivéve az asztal lapjára, amit selyemfényű lakkal 3x kentem át.

















Készen lettem időre







Az általam készített bútorokat megcsodálhatod,  megtapogathatod és ha tetszik akár meg is
 vásárolhatod Gödöllőn Az Asztalom műhelyében.

A műhelyben elsajátíthatod egy Családi Hangulatú Bútorfestő workshop kereteiben, ezt a fajta bútorfestést és minden bútorfestési, bútorfelújítási, antikolási, saját tapasztalatom megosztom veled.
részleteket itt találod: Workshop

Ha tetszett amit itt olvastál, láttál, meg vagy elégedve a munkáimmal Az Asztalom facebook oldalán követhetsz

Köszönöm
Szeretettel Erika

Népszerű bejegyzések