Annie Sloan Chalk Paint festéke és nagyanyáink tükrös szekrénye 1.

Megismertem egy csodálatos festéket ez az Annie Sloan Chalk Paint. IMÁDOK vele dolgozni és lecsapok minden adandó alkalomra, hogy festhessek vele.
Mivel úgyis szükségünk van az emeleten egy nagy tükörre kapóra jött mikor egy kedves ismerősöm meghirdette, családi örökségének eme darabját. 
Azonnal igent mondtam, nem is gondoltam bele a részletekbe.

Például - mit is takar pontosan az hogy régi
             - milyen állapotban van (hisz nem vagyok asztalos)  és egyáltalán 
             - mekkora az akkora ( Buda még nem jár oviba és a garázsműhelyemet is csak tavasszal kezdjük felújítani) 
Egyik délelőtt megérkezett...... és
90 - 100 éves lehet a bútor ami hajdanán egy szép polgári hálószoba dísze lehetett,
hát a vártnál rosszabb állapotban volt na nem nagyon de azért kicsit megijedtem,
és igen - igen nagynak bizonyult.





Így alakult, hogy az egyébként is kicsi életterünk egy időre műhelyként is funkcionált. Ami tulajdonképpen eddig is így volt csak a kis bútorokat, egyebeket ha kellett el tudtam tüntetni az útból.
De ŐT már nem úgyhogy a nappalinkban kezdtem hozzá a felújításának. 
Innen folytatom de már a munkafolyamatokkal és a végeredménnyel.

Szeretettel Erika

Népszerű bejegyzések