DIY hordozókendőből függőágy majd hinta

Tara még a pocakomban volt mikor már tudtam, magamra kötve fogom hordozni. Nagyon szerencsés vagyok, mert szinte minden szükséges babaholmit megörököltem a húgoméktól. Többek között négyféle nagyon márkás high tech babahordozó "készüléket". Ők egyiket sem tudták igazán kihasználni, ami nem volt túl biztató számomra. Volt amelyik leginkább ejtőernyő hevederre emlékeztetett, egyikben sem tudtam elképzelni egy újszülött csecsemőt. Eldöntöttem akkor is magamon fogom hordozni a babámat. Kerestem kutattam böngésztem a neten (építkeztünk és csak célirányosan volt időm vásárolni nem ráérősen nézelődve) Így találtam rá a Brendonban egy 5 méter hosszúságú eredeti brazil hordozókendőre ( ilyet nem próbáltak Andikáék) Ami először ijesztően hosszúnak tűnt, de később kiderült, hogy a legjobb befektetésünk volt. Taránál majd Budánál is az első héttől használtam. Mondhatom, hogy évekig csak "rámkötözött" gyerekkel lehetett engem látni. Otthon is ringattam őket főzés, mosogatás közben, tulajdonképpen minden munkát el tudtam végezni velük. De a hasfájós időszak hosszú- hosszú hónapjaiban is aranyat ért.

Beru Khyentse Rinpoche áldása az egy hetes Tarára

Beru Khyentse Rinpoche áldása a 2 hónapos Budára

Mikor nagyobbak lettek már apuci is cipelte őket.




Ajánlom Dr. Bagdy Emőke Babahordozás és kötődő nevelés, avagy a hit remény és szeretet hármassága a gyermeknevelésben
http://www.csaladhalo.hu/interju/babahordozas-es-kotodo-neveles

Majd mikor már szaladgáló 2 és 4 évesek lettek először hintaágyként (amit Andika talált ki) használtuk tovább a kendőt.






Most, hogy 3-5 évesek hintaként üzemel.  










Alex a keresztfiam így használja


Hihetetlen kombinációkban használják a gyerkőcök. Csak az örökös vita ne lenne, hogy  ki mióta és meddig még és anya hidd el már én jövök ....................
Folytatás következik, mert ugye ki fogják nőni és akkor ................már tudom is mi lesz belőle :)


Szeretettel Erika

Népszerű bejegyzések