Táblafesték a falon


Egy gyorsan elkészíthető üzenőfal 




Mikor a hűtőnket festettem 1l táblafestéket vettem, így a megmaradt 3/4 l festékkel most kedvemre garázdálkodhatok a lakásban
 (és a lakáson kívül, pár hét és mutatom azt is )





Zseniális kis festék festettem már vele hűtőt, kopogtatót, tettem képkeretbe,..........és most simán csak felfestettem a falra


Kezdésnek maszkoló szalaggal körberagasztottam a tábla helyét
 (utálatos, mert sok helyen leszedte a festéket, de szerencsére nekem van aranytartalékom, mert a gyerekek mellett sokszor kell javítanom a falat is)



függőlegesen majd vízszintesen és megint függőlegesen


Majd egy sima ecsettel 3 rétegben lefestettem a kívánt területet  meg a villanykapcsolót is, mert az sehogy sem illett a képbe :)







és most az én Bohém virágmániám következett   a család férfi tagjai jól tűrik
 a kislányom Tara meg egyenesen imádja és mint mindig, persze most is segített




annyira ügyes, hogy egyáltalán nem zavarja, hogy függőleges a felület :)
Imádom :)
 a kis kezét is úgy tartja, hogy nem maszatolja el a már kész rajzokat és erre nem kell külön figyelmeztetnem


egyszerű akrilfestékkel festek a falra






Fehér színű, műanyagra és táblára is használható filctollal írtam a feliratot amit, sima krétával fogjuk használni, és legtöbbször az lesz ráírva, 
-kulcs
-tízórai
      -VILLANY  :)





a széket a 3. workshopon készítették a lányok




Szeretettel Erika


Népszerű bejegyzések