DIY horgolt függöny és karnis


Horgolt függönyt kaptam anyukámtól





Anyukámtól ezt kaptam ajándékba
IMÁDOM a függönyt is :)
Anyukám csodálatosan kézimunkázik. Tervezem is, hogy egy albumot készítek neki ahol bemutatom a keresztszemes és horgolt munkáit, tényleg gyönyörűek. Pár hónap és igaziból nyugdíjas lesz akkor még több szépséget fog készíteni nekünk és szerintem másoknak is :)












Mivel nem számítottam rá, hogy ilyen hamar elkészül a függönyöm, nem készültem további hozzávalókkal.
Sajnos ami igazán illene hozzá az egy egyszerű de formás kovácsoltvas karnis de azt nem lehet ripsz ropsz leakasztani (bár tudom van az a pénz amiért lehetne)
de maradjunk a földön és az én jelenemben, tehát mikor megkaptam a függönyöket persze szokásomhoz híven azonnal a helyére szerettem volna tenni őket.
 Nem voltak illúzióim, hogy Gödöllőn azonnal megtalálom álmaim karnisát és meg is tudom fizetni. Ezért a legközelebbi barkácsboltba mentem ..........persze, hogy fa 1cm átmérőjű függönyrúd csak 1m hosszúságban létezik nekem 130cm kellett. Nagyon béna kihúzható lapos fémből készült volt, de azzal nem tudtam elképzelni az én gyönyörűségem.
Így vásároltam 3 db 2m-es 1x1cm.es fenyőlécet amit méretre fűrészeltem.

















A végeit egyszerűen simára csiszoltam.


















Majd Annie Sloan Chalk Paint
French Linen színnel 1x lefestettem.
www.anniesloan.hu














A széleit 180-as cs papírral visszacsiszoltam és egy Clear waxba mártott  ronggyal jól áttöröltem.













Száradás után már fűztem is be az anyukám által zseniálisan megoldott kis bujtatókba.


















Gyors lyuk a falba
 (ebben édesem segített) én csak a porszívócsövet tartottam a furathoz :)












Egyszerű kis fém kampó (gőzöm nincs mi az igazi megnevezése)
azt is ASCP French Linen színre festettem.
A tipliket gipszel bekentük, mert kissé porhanyósnak bizonyult a fal :)

még jó, hogy gyártok házi ASCP-t amihez szükséges a gipsz így az is volt kéznél.







A bambuszrolók leszereléséből nagy lyukak maradtak a falon nagyon látható helyeken.

Ezért először gipszel betapasztottam őket majd elővettem az aranytartalék falfestékemet.


Ezt már úgyis többen kérdeztétek
így akkor ezt is kipipálhatom :)


















Lyuk















Bemázoltam
















Kicsit vártam és szétkentem

és da-da-dam volt lyuk nincs lyuk













Biztosan van köztetek aki tud horgolni
neki itt a minta














az újság :)















És ez már a helyén és nagyon közelről :)













A kis drágáim hagytak minket dolgozni :)
















Szeretettel Erika

Itt találtok: https://www.facebook.com/pages/Az-Asztalom/594077820647391?ref=hl


Népszerű bejegyzések