Zúzmara fa és a téli mécsesek

Ez egy nem tervezett villám poszt "közkívánatra" :)



Azt, hogy már október végén elkezdődik a karácsonyi vásár őrülete, nekem felnőttként is nehéz befogadni (főleg ha 20 fok van csicseregnek a madarak és nyílik a tavaszi rózsám)
Nem szeretek vásárolni, így a plázázás nem tartozik a kedvenc szórakozásaim közé
 de pl az Ikeába nagyon szeretünk menni (igaz mindenki másért a kicsik a játszóház miatt, édesem és a nagy fiam az étterem miatt, hát én pedig fel se tudom sorolni mi mindenért plédek, párnák, gyertyák, stb stb stb

................ van, hogy nagy barkácsboltba kell mennem és van, hogy vinnem kell a gyerekeket is ......
és szerintetek, hogy tudom elmagyarázni egy 3 és 5 évesnek, hogy itt miért van feldíszített karácsonyfa? ......és nekünk otthon miért nincs?
a fehér karácsonyfát még csak csak megmagyaráztam, mikor megkérdezte Tara
- anya mi baja annak a fenyőfának? megnyugodott, hogy nem beteg csak valakinek így tetszik
 érteni viszont nem értette, hogy tetszhet ez valakinek



 Nálunk ha szombat akkor itt alszanak az uncsitesók  általában .....(na de vannak kivételek) ilyen kivétel volt a mai nap is
és ráadásul a tegnapi Karácsonyházban vásárolt kincseket nem rejtettem el és a kicsik reggel megtalálták :(


Mikor megtudták, hogy nem jönnek Liziék és még a fát se díszíthetik fel a zacskóban talált cuccokkal teljesen összetörtek és közölték
-vegyük tudomásul, hogy ez a legrosszabb nap ami csak lehet

Az unokatesó ügyben tehetetlen voltam, viszont a díszítésre kitaláltam valamit :)

Nagyon szeretem az erdőt ......tavasszal, ...............nyáron, ......ősszel és télen
de a zúzmarás erdőt egyenesen imádom .......így jött az ötlet :)
készítsünk ZÚZMARA FÁT

Felöltöztünk és elmentünk "fátvágni" a közeli hatalmas nyárfa ágaiból metszettünk, Buda ahogy hazafelé húzta a számára "hatalmas" ágat minden járókelővel közölte, hogy fát vágtunk és karácsonyfát díszíteni visszük :)

a "zúzmara fával" kezdtünk

Hozzávalók: két nagy nyárfa ág, egy kis ASCP fehér festék, spárga a fa rögzítéséhez
 és tadadadm a gyerekek már novemberben fát díszíthettek fenyőfáról nem volt szó
és ők boldogan rakosgatták rá a figurákat (a gömböket azért mégse :)








Jöttek a mécsesek :)

Hozzávalók: az Ötletkuckóban vásárolt hópelyhes stencil (1200ft) egy hajszálnyi Anna Sloan Chalk Paint fehér és szürke festék, finom asztali só, hobby ragasztó, spárga 500Ft, befőttesüvegek és egy fa  mécsestartó (590Ft)
A stencilt minden fakszni nélkül csak ráfogtuk az üvegre és a szivaccsal könnyedén "ráütögettük" a festéket (a dobozt felrázzuk és ami a kupakban marad festék abba mártjuk a szivacsot majd egy paír törlőre nyomjuk így minimális festék lesz rajta)





ez egy ötévesnek is sima ügy :)
majd a ragasztóval bekentük az üveget............... tetszés szerint és "jól megsóztuk"


a belsejébe is öntöttünk sót és egy egyszerű spárgával átkötöttük az üveg nyakát




volt amelyikre sárga tűztövis bogyó került




egy sima ikeás illatos gyertya ami már csak félig volt azt is beragasztóztam és a sóba hempergettem
szerintem sokkal szebb lett :)



a mécsestartót befestettem először fehérre majd szürkére rákerültek a stencil hópelyhek egy kis wax és jött is a koptatás (320as csiszoló vászonnal)




és egy "zúzmarás" faág a csillaggal, pingvin és a szánkó





Szeretettel Erika

Ha tetszett követhetsz a facebookon Az Asztalom

Népszerű bejegyzések