Saját készítésű műhely berendezések: A kerek kisasztal

 Ezt az asztalkát pont nekem teremtették :)
méret és forma tökéletes
na jó vannak hibái, de kinek nincsenek?























 igen tudom, hogy hőlégfúvóval könnyebb lenne, de nekem az nincs
(majd lesz)

 viszont spaklim az van
 amivel szépen le lehetett hántani a közepén teljesen felpúposodott felső részt, ahol szerintem évekig egy túlöntözött óriási szobafikusz állhatott
( először is érdemes meggyőződni róla, milyen vastag az asztallap, hogy ha "megpucoljuk" előbukkan az igazi fa vagy rossz esetben már belátunk az alsó polcra)






mikor leszedtem a leszedhetőt  :)
vigyáztam az alsó egészséges fa részt ne sértsem fel majd
a ragacsos enyvtől megtisztítottam














 ezt a trükköt NEM én találtam fel mint ahogy a kereket sem 
egyszer régen láttam valahol a neten  a forrást ne kérdezzétek örülök, hogy egyáltalán  most beugrott, hogy van ilyen is :)
szóval a nagyon makacsul ragaszkodó részeket
egy forró vizes (nem tocsogó) törölközővel beborítottam és fél órán keresztül hagytam hűlni ázni







 és nem csoda nem ámítás
simán feljött az addig ragaszkodó rész is


 igazából csak a technika tesztelése miatt lett a felület teljesen sima, mert magam miatt igazán nem kínlódtam volna, hiszen a kívánt végeredményt még könnyebb lett volna elérnem ha csak félig szedem le a tetejét :)

itt egy jó pár lépést..... valamiért nem fényképeztem....
sajnálom ez így alakult :(
pedig festettem és durván csiszoltam is



Szeretettel Erika

Keress a facebookon Az Asztalom oldalon
 ha követsz naponta inspirálódhatsz vagy esetleg tanulhatsz a hibáimból :)

Népszerű bejegyzések