Saját készítésű műhely berendezések: A szék, hokedli és a fejőszék

 Ebbe a székbe is Vácon szerettem bele.
Hibátlan állapotú, nagyon de nagyon kényelmes az asztalomhoz pont megfelelő magasságú,
de nekem ez a fényes csoki szín
nem tetszik
 ellenben az igazán öreg, sötét fa barna színnel, olyanom is van a műhelyben de azt NEM festettem le lejjebb megmutatom majd.

















 jó adag viasz, mert nagyon kopottra szeretném
 egy réteg Chalk Paint™ decorative paint Arles tökéletes fedéssel,
mert bizony ez nem mindig van így
 ezek a régi székek tudnak csúnya dolgokat produkálni :)
 csiszolás majd vaxolás

igazán "híres" lett a székem :)
Vaskó Balázs is kényelmesnek találta


itt már a helyén munka közben 





 ez a rozzant hokedli az "íróasztalom" közeli rokona
 egyszerűen "barbár" szögeléssel
tettem stabillá







 a fiók alja menthetetlen volt "egyszer majd"
vágatok bele egy préselt falemezt

(nagypapám ilyenben tartotta a cipő bokszolás kellékeit a Bagarolt és társait :)







Már megvannak rá a görgők, egyszer majd felszerelem hogy forgatható legyen, mert ezt nem ülésre szántam hanem erre teszem a festendő kis bútorokat.



ez a kis fejőszék a rossz térdem miatt elengedhetetlen a műhelyben erről kényelmesen dolgozhatok az alsó részeknél eredeti állapotot valamiért nem fotóztam :( itt már sikálás és lazúrozás után vagyunk

majd teljesen lefestve Chalk Paint™ decorative paint,  Duck Egg Blue




Szeretettel Erika

Keress a facebookon Az Asztalom oldalon
 ha követsz naponta inspirálódhatsz vagy esetleg tanulhatsz a hibáimból :)


Népszerű bejegyzések