DIY Ha már túl sok a hűtődre ragasztott matrica!

A mi hűtőnket végérvényesen ellepték a matricák.
Mivel egy igen ősi darabról van szó (minden nap csak hálát mondhatok, hogy egyáltalán működik) ezért megengedtük, hogy a gyerekek ráragasszák az aktuális kis kedvenceiket.
... majd következtek a doktorbácsi által adott reklámfigurák.......majd a mandarinon, banánon található béna emblémák kerültek fel. Persze mindez rendben is lenne, csakhogy a már felragasztott matricákat  naponta próbálták átrendezni, aminek az eredménye fej nélküli hercegnők, fél autók, felismerhetetlen valamik, tömkelege egy kis filctollal, vagy ceruzával átfirkálva.

Ismerős valakinek?

Aki nem engedi mindezt (most már úgy gondolom jogosan) attól elköszönök, mert nincs szüksége egy mentő ötletre. De ha valaki hasonló cipőben jár mint mi, kattintson egyet
Itt tovább olvasom:

Hát így festett a hűtőnk!
Azt gondolom nem túloztam eddig.

Most jöjjön a megoldás.
Először is a fekete leves LE KELL SZEDNI ŐKET.
Na ez nekem igen csak nehezen ment, próbáltam acetonnal, lakkbenzinnel, súroló szivaccsal, pengével meleg és hideg vízzel mire végül sima lett. ( a könnyű megoldást pár napra rá árulta el a húgom, tudjátok a http://mandularet.blogspot.hu/ találjátok őt)
Itassátok át olajjal a matricákat és éjszakára hagyjátok így majd másnap csak le kell törölni.
na persze eső után köpönyeg  :))))

Most már csak fekete táblafestékre van szükség ( zöld és azt hiszem bordó színben is) bármelyik festékboltban kapható.


Egy festő hengerre a (szőrös) típust válasszátok, mert a szivacsos buborékot hagy maga után :)
ja és nagyon praktikus hozzá a műanyag festő tál is. (a kettő 300 Ft)
Én egy litert festéket vásároltam, (5000 Ft) mert mást is készítek belőle (ezt majd máskor megmutatom) és fél litert használtam el belőle. A hűtőm elejét és az egyik oldal felét festettem le 2 rétegbe.
A hobbi boltokba kapható kiszerelés szerintem kevés.



Leragasztottam ott ahol fehéren szerettem volna hagyni.




első réteg
második réteg
                             
És TA-DA-DA-DAAM

A hűtő új ruhában, már használat közben.





Jó munkát kívánok!
Csak bátran!

Szeretettel Erika

Népszerű bejegyzések