Húsvéti alkotások Az Asztalomnál

Az anyukám mindig húsvét vasárnap főzte meg a tojásokat és a húgommal hármasban délután festettük ki. Ezt a szokást tartottam is eddig azaz főtt tojást festettem. A tojásfújást mindig lehetetlen és kicsit gusztustalan dolognak tartottam úgyhogy meg se próbáltam soha.


Most viszont láttam egy nagyon klassz ötletet a http://akicsihaz.blogspot.hu/ ,hogy milyen egyszerűen lehet injekciós tűvel a tojást kifújni. Na ez nekem való gondoltam édesem vásárolt nekem a patikában fecskendőt és tűt. És már csütörtökön nekiláttam a gyerekekkel, hogy a sütiket már a kifújt tojásokból süssem. (egész tojásos recepteket válogattam össze)


Akkor kicsik körém és elkezdtem 


 ez sajnos így sikerült bár viccnek jó volt, mert a gyerekek nagyokat kacagtak mikor hangos pukkanással szétrobbantak a tojások

nem keseredtünk el ez lett a tojás héjból


ez pedig a belsejéből




Szerencsére drága keresztanyám linzer receptje bírja a sokszori "újragyúrást"

de ha már kitaláltam, hogy kifújjuk a tojásokat, akkor nem hagytam annyiban
megkértem édesem segítsen és apuci jött és megoldotta helyettem :)


Apa kifújta mi pedig sütöttünk belőle sok- sok finomságot és

festettünk és díszítettünk

Tara örökölte, tőlem a "kétkezes" ügyességet
most látom, hogy  itt bal kézzel festett pedig egyébként jobb kezes :)

Alvás után egyből ecsetet ragadott és eredeti Buda technikával, dekupage és festés egyszerre
a lényeg csak "FIÚS ZÖLD" legyen
Idén több technikát kipróbáltunk
készítettünk:

dekupage technikával

festőhengerrel

Buda "FIÚS ZÖLD" tojása


Akril festékkel

Kis baleset, így jár az aki "izomból" szorongatja a hímes tojást :)

Tara itt nyomdával díszít
A díszítés nálunk Tara "kislány" ízlése alapján működik

legyen ...................RÓZSASZÍN ..............és tündér....... és balerína.............. és pillangó ..............

Tavasz tündér "természetesen" rózsaszín

Az nem számít, hogy egyáltalán nem illik a nappaliba imádják



Tara mánia "Tavaszi" rózsaszín balerína



Rajzok, festmények mindenütt minden mennyiségben :)

száradó új alkotások


 a kész kissé bohókás tojások

jöhetnek a locsolók


Kellemes Ünnepeket
Szeretettel Erika



Népszerű bejegyzések