Saját készítésű műhely berendezések: A teázókomód



 Pontosan tudom, hogy nincsenek véletlenek :)

 Ez egy Ikea Leksvik komód,
ami egy hobbi bútorfestő oldalon került eladásra, hihetetlenül jó áron.
Majd kiderült, hogy Gödöllőn van ...................és .............csak 2 utcával feljebb :) :)

A kíírástól számítva 10 percen belül már nálam volt :)



Ebben az időben is nagy munkában voltam. (110m2 plafon)


 ( be akartam linkelni ezt a posztot a műhelynél, de hiába kerestem az archívumban :( 
most jöttem rá, hogy nem írtam meg akkor, és azóta se hogy is készült lépésről- lépésre, 
így belegondolva nem ez lehet az egyedüli ilyen bútor de szerencsére a képek meglettek) 

Még a vásárlás napján nekiestem, mert igaz, hogy kevés volt az időm, de nekem akkor is nagyon PIROS kellett :)


 egy testőröm is akadt :)                                                              ..... az a sárga egy "csoda kard"                                                   ....... és ugye szerintetek is elengedhetetlen a rekkenő hőségben  a bundás gumicsizma?



az alap Chalk Paint™ decorative paint Graphite                    
egy rétegben is tökéletes lett volna ....................jóóó nekem piros kell de ha grafit kellett volna :)
egy kis  Arles -el megbolondítva
és a végén Emperor's Silk
 "KIS"csiszolás  és már bújik is elő a sárga és a fekete szín
(és tényleg csak egy leheletnyi, mert ha erősebb akkor már az eredeti fa szín látszik)

először  Clear Wax majd telibe Dark Wax














Azért jó az ilyen utólagos poszt, mert most már rögtön be tudok számolni a számotokra örökös dilemmát jelentő tartósság és tisztíthatóság kérdéséről.


Itt még a lakásban dolgozó asztalnak használtam.












Az egyetlen "szépséghibája" Tarám rajta készült golyóstoll alkotása,
 igen erőteljesre sikerült, így a rajz, lenyomatát őrzi a bútor
a képen Buda és maga a kis művésznő látható :)
nekünk ettől még értékesebb lett!!


Most pedig már a műhelyben "teázóasztal" és tároló de ez valószínű változni fog, mert szeretném újra a lakásban tudni.
Tehát ha jól van waxolva, tartós és takarítható!







Szeretettel Erika

Keress a facebookon Az Asztalom oldalon
 ha követsz naponta inspirálódhatsz vagy esetleg tanulhatsz a hibáimból :)

Népszerű bejegyzések