Levendula cipőbolt

Ismét nagy fába vágtam a fejszém


A feladat:

 61 m2 fényes, fehér, laminált bútorlap festése díszítése.
Az egyedülálló szekrényrendszert, mérnöki pontossággal tervezték és zseniális ügyességgel szerelték fel ...............ami nem leszedhető így a kényelmes vízszintes festés kilőve :(

Fehér bútor volt az elképzelés "antikolt" koptatott hatással.

Először is jött a minta........ sok-sok fajta levendula.





Majd következett a szín és lehetőségek felmérése, a laminált felületen.



Nincs sötét alapszín amire vissza koptathatnék, ezért azt is festeni kellett. 

( mivel fehér volt az elképzelés a "száraz ecsetes" sötét szín ráfestés 
a hatalmas, laminált teljesen sima, egybefüggő felületen, nem volt opció. azaz irtó béna  
Szürke vagy világosbarna alapon "száraz" fehérrel már szép lehetne.)

De nekünk most a végén is FEHÉR kellett csak éppen kopottas :)

háááááát igen ilyen a fényes, műanyag, egybefüggő, sima felület :)


Nagy forgalmú üzlet, ezért az igénybevétel és a tartósság miatt alapoztam is. 

Ezzel :)

Eszméletlenül büdös szerintem kábító hatású, gyilkos szer, ezért gázmaszk ajánlott és erős szellőztetés.
Gázmaszk hiányában nekem, maradt a szellőztetés, ami mínuszokban nem túl kellemes
 ..............hmmm................vagy fulladozol vagy fázol :)                          
 Ja és ezt a szuperbiztos doboztetőt fél órámba telt kinyitni ( mert ugye visszazárhatónak kellett, hogy maradjon) egyébként könnyen használható, jól fedő cucc. 


Az első munkaterület egy 10 m2 (ugyanúgy laminált bútorlapból készült) falfelület



Alapozás után ami egy nap száradást jelentett, jöhet az alap szín Chalk Paint™ decorative paint
Country Grey  az első réteg nehezebben szárad mint megszoktuk, mert a műanyag nem szívja a festéket, majd rá egy réteg  Old White és a visszacsiszolás.



 A hatalmas sima felület miatt, keretet készítettem a leendő minta köré,
ezért mértem ....mértem....és mértem
 most megtudtam azt is, hogy egy vízmérték sem mindig pontos azaz csalhat is :(
így mértem tovább
és bíztam a híresen jó szemmértékemben




Végre itt már rajzoltam .......azaz írtam

 már tényleg rajzoltam


és festettem

 Egy terület kipipálva :)


Amíg a szekrények igazítása pontosítása történt addig Az Asztalom Műhelyében elkészítettem a cégtáblát.





A tábla alapját a Stafírung készítette :)



..................és egy ajtót


 ..............................és egy adag polcot


.............. jöhettek a szekrények


Írtam magamról, hogy
" sok mindenről van határozott véleményem, de akár az ellenkezőjéről is meggyőzhető vagyok"
naaa..... erre a festőhenger használata a bizonyíték :)

A munka ezen pontján, már igen fogékony voltam az újítások kipróbálására háátha ....

és nincs mese ez bizonyult a  leghatékonyabb és legjobb megoldásnak.



A csiszolás mint mindig picire szeletelt
papírokkal történt (most 320-as)



 A szekrényekre is keretek kerültek

54 db pontosan egyforma :)

úgyhogy ismét mértem ......mértem és mértem




Tudom - tudom .............
 tényleg ritkán eszem ilyet.......

De ez itt és most életmentő volt a számomra 
(meglepi a húgomtól :)

.

A szekrények alsó részének díszítése, piszkosul nehéz volt, lehetetlen szögben kellett a csuklómnak fordulni és az egyébként is teljesen tropa térdem is, nagyon tiltakozott.
 Itt sikerült megijesztenem a családomat és az üzlet tulajdonosokat......................
történt ugyanis egy kis "egészségügyi megingás" de  szerencsére egy két nap múlva már folytathattam a munkát :)
............................ megfogadtam ha itt végzek januárig pihenek. 
Ezt be is tartottam :) és december 22-től ecsetet sem fogtam január 5-ig :) :)




Itt már a két réteg lakk kerül felvitelre.














 A díszítés




 aztán még egy kis polc festés
 
 végül még egy kis szék és asztalka

.....................ezt már a festőhenger említésénél szerettem volna leírni, de nem találtam fényképet

szóval, ha a festéktartóba egy nagy nejlonzacskót (szatyrot) simítunk és arra öntjük a festéket..... lakkot .....bármit akkor nem kell (rengeteg vízzel) elmosni a tartót és így akár tárolni is lehet a megmaradt festéket.






A cipőboltot Gödöllőn találjátok, de online webshopon keresztül is tudtok vásárolni
Levendula cipőbolt

Köszönöm a lehetőséget és a bizalmat.

Szeretettel Erika

Ha tetszett amit olvastál, itt minden nap megtalálsz Facebook: Az Asztalom

Népszerű bejegyzések