Valami vad, valami színes, valami egészen más kredenc

Első látásra szerelem volt ez a kredenc. Azonnal leütöttem az Eleink hagyománya csoportban Vele együtt.
 Még januárban.
Öröm festésre, saját részre, festéktárolónak
.....ezért is nem kérdezősködtem az oldalamon Az Asztalom
 - Szerintetek milyen legyen?  egyébként  szinte még soha nem volt két egyforma vélemény
Azt nem tudtam mikor lesz egy szabad hetem, erre a nagy munkára,
várta a sorát garázsban türelmesen :)
és most úgy adódott, hogy két festéktartó komódomat is megvásároltak egymás után, a műhelyből.
Ezért muszáj volt előbányászni az azóta, egyre csak mélyebbre kerülő szekrényt.








Rosszabb állapotban volt mint emlékeztem




Most már tényleg szükségem volt egy hőlégfúvóra, ezért a helyi barkácsboltban gyorsan beszereztem egyet.
Mivel nem egy két alkalommal szeretném használni, ezért egy közép kategóriás masina mellett döntöttem.
Már sok jót hallottam a készülékről, éppen itt volt az ideje, hogy saját tapasztalatokat szerezzek :)





Nagyon forró!!!!!!!!!

Szét égettem magam ja...... és a szuper ikeás papucsom  is :)
de idővel belejöttem és gyorsan haladtam, a nagy területeknél főként.

bútorfelújítás

ekkor érkezett egy megrendelés ........... elvállalom?????

 :)  ..........   nincsenek véletlenek ......vagy a gondolat teremtő ereje...
..vagy valami .....:)  



Hát persze hiszen van HŐLÉGFÚVÓM már legalább egy napja  

vissza a kredenchez

kellett még bíbelődni vele, mert szép - szép az a sok fiók és miegymás, de .......

hideg zsíroldó



 volt rész ami sérült volt











és kb 80 éves lehet ez a kredenc, amiből az utolsó jó pár évet biztosan egy sufniban töltötte,.......... olyan, de olyan koszos volt
ja és a pókokról, pókhálókról és üveggolyó méretű póktojásokról még nem is beszéltem, amik a szuper kis fiókos váz mélyén lapultak
Porszívóztam, majd mostam autómosó kefével, edény mosogató kefével, fogkefével
és a végén mikor már a hajam hullott, akkor nekiestem a slaggal ......rekkenő hőség volt ....na jó nem a nagynyomásút használtam.. bár az is átfutott az agyamon :)


a végére csillogott villogott kívül és belül is



csiszoltam és lazúroztam ahol csak lehetett


Jöhet a FESTÉS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

és tudom tudom
vannak a hagyományőrző ( méhviasz és kész is, vagy tulipán motívumok).....a romantikus fehér (némi rózsával, borostyánnal) a shabby chic ( fehér visszakoptatott) és jöhet a Provance (koszos szürkés, kékes, levendulás, olivás) vagy dekupage, a transzfer, vagy ................................kinek mi :)


és jövök én :)
a bohém, színes, műhelyemmel ahol ugyanis helyet fog kapni ez a kredenc

tehát tervem az volt...........
azaz elképzelésem, nagyvonalakban
mert magamat ismerve, a végeredmény festés közben,  akkor és ott dől el mikor is, az ecset elindul a kezemben :)





először is kellett nekem egy nagyon sötétbarna alapszín (mert most szerintem, halott fa színe van)

ami finom csiszolás esetén, nem jön azonnal fel (a sima lazúrt könnyedén vissza lehet csiszolni)
egy kis kotyvasztás


és megszületett a már már égetett kormos, feketére hajazó alapszínem

tökéletes volt, finom csiszolóval lecsiszolhatatlan és jöttek a színek Annie Sloan Chalk Paint
amit már Itt is megvásárolhatsz

Annie Sloan Aubusson Blue a belseje


Barcelona Orange, Arles, Provance

bútorfestés





egyedi szekrényre, egyedi gombokat szerettem volna
ezért megkértem egy kedves barátnőmet DASH Orsit, aki nagyon vagány és kimondottan egyedi ékszereket készít (szívből ajánlom keressétek)
de jó is az mikor a "kicsit őrültek" találkoznak :)
azonnal tudta mit szeretnék


DASH bútorékszer

DASH bútorékszer

Annie Sloan Chalk Paint Barcelona Orange, Arles, Provance


ezeket az új koptatott felületeket, antikolni ugyan olyan nagy munka létrehozni, mint az elején eltüntetni a régit










Az Asztalom műhelyében megnézheted, megtapogathatod a festéktartó "kredencem" és ahol kérdéseidre szívesen válaszolok

Szeretettel Erika
bútorfestő
Annie Sloan festékének, a Chalk Paint díszítő festéknek egyik magyarországi forgalmazója

Népszerű bejegyzések