Ilyen mikor keverjük a krétafesték színeit




Mikor sok fehér bútort készítek  megrendelésre  muszáj beiktatnom egy-egy színes darabot. 

..mert ha festeni KELL, akkor festeni kell  és SZÍNESET
Ez a bútor is egy ilyen "állapotban" született :) 




Miután egyik este elkészítettem a "vázlatot" amihez a színvilágot eredeti színekben terveztem. Már csak egy szabadabb délután kellett.




és végre az is eljött :)

Ezt a bútort már régebben vásároltam, a "koronája" miatt (négy pici fiók egy háttámlával, ami az újra festett konyhámba fog kerülni) minden porcikája fa, érett fenyő szín, azaz tökéletes alap nekem :)


Mint minden Annie Sloan Chalk Paint forgalmazónak, igen sok festékem van. De aki járt már nálam tudja, hogy az igen "bohém" természetem, vagy inkább rendetlenségem miatt, a festékes dobozaim ....hát, hogy is mondjam igen "viseltes" állapotban vannak. 
Tényleg próbáltam már a "gumis", a kiöntöm kistányérba, az azonnal letörlöm, vagy az ecsettel elkenem módszert, de mindhiába, és persze minden új doboz festék felbontásánál megfogadom, hogy na majd mostantól......de neeeem sikerül!
Ezért sajnos, mikor a krétafestékből kb már csak egy cm van a doboz alján (ami valójában még tetemes mennyiség) már szinte kizárt, hogy úgy rá tudjam tenni a fedelet, hogy az légmentesen záródjon. Így az aranyat érő festékem beszárad.  
DE, rájöttem, hogy ha a "maradékokat" összeöntögetem és egy kis befőttesüvegbe zárom, nagyon klassz színeket keverhetek össze. 


Igaz, hogy a vázlatoknál eredeti színekkel játszottam, de mikor a kezembe kerültek, a bekevert színes üvegek, és a nemrégen kikísérletezett zöldem azonnal változott a terv.

Az alap lett: Annie Sloan Chalk Paint mix azaz a kevert zöldem
Antibes Green, English Yellow, Pure White
második réteg: a kis keverék üveg lilás árnyalata 
majd a harmadik réteg: Florence és Pure White keverék ezután sok-sok csiszolás


a kazetták alap színe Annie Sloan Chalk Paint Counry Grey, majd rá Old Ochre 
a stencil Pagina Galéria Allium A4 és egy Annie Sloan által használt, stencilezési technika
 Pure White és Coco 



Ezután az Annie Sloan Clear Wax majd Dark Wax következett


A tetején negyedik színnek került fel a Country Grey és a fiókok oldalára a Florence mix virág







ezt a képet Betti barátnőm készítette :)
A bútort megcsodálhatod,  megtapogathatod és ha tetszik akár meg is vásárolhatod Gödöllőn
Az Asztalom műhelyében.

A műhelyben elsajátíthatod egy Családi Hangulatú Bútorfestő workshop kereteiben ezt a fajta bútorfestést és minden bútorfestési, bútorfelújítási, antikolási, saját tapasztalatom megosztom veled.
részleteket itt találod: Workshop
 A tanfolyamon 10% kedvezménnyel vásárolhatod meg az általam használt és forgalmazott Annie Sloan Chal Paint díszítő festéket.

Ha tetszett amit itt olvastál, láttál, meg vagy elégedve a munkáimmal Az Asztalom facebook oldalán követhetsz

Köszönöm
Szeretettel Erika

Népszerű bejegyzések