Egy kis asztal újjászületése" Before" & "After"




Ezt az "időjárás" antikolta kis asztalt fogom újjávarázsolni. Hiszitek? Sajnos darabokban potyog róla a régi festék és kitörött az egyik lába, amit csak egy vaspánt tart. Így ugyan állni áll, de iszonyú labilis és ferde.




Nem szeretek elő csiszolni és mióta megismertem Annie Sloan kréta festékét nem is kell. De vannak kivételek amikor igenis muszáj, és akkor csak csiszolsz és csiszolsz, amíg minden régi festékdarabot el nem távolítottál.  Hát ez most egy ilyen kivétel volt :(


most 120-as csiszoló vászonnal 
Tovább olvasom:




Majd jött a sérült láb. Igen-igen ......... a legjobb megoldás az lett volna, ha lecsavarozom és készíttetek egy másikat egy asztalossal, csak akkor többe kerül a leves ó, mint a hús ( több hét és sok pénz, ha egyáltalán elvállalják)




 Így megcsináltam a lehető legegyszerűbben. Lecsavaroztam a pántokat, kihúztam a rozsdás szögeket, amivel az idők során "javítani"próbálták.




Erős faragasztóval bekentem majd, mint egy "puzzle" darabot vissza illesztettem, vissza csavaroztam és szögeltem.

Mestertapasszal eltüntettem a nyomokat sérüléseket. Ismét átcsiszoltam finomabb 250-es csiszolóval.




Gyors mozdulatokkal lefestettem Counry Grey színnel kívül-belül, :) alul-felül.


Annie Sloan Chalk Paint, Country Grey, Olive, Arles, Emile






Száradás után Olive színűre festettem. Megbolondítva egy kis Arles és Emile színnel a két láb közötti részt.








Visszacsiszoltam és hol Dark waxot, hol Clear waxot használtam.

És ÍME újjászületett a kis asztal.




Ez a kép már a boldog  tulajdonosnál készült :)






Szeretettel Erika






Népszerű bejegyzések