Világoskék barna kombo bohém virágokkal



Most két éjjeliszekrény került a kezeim közé.
Tudjátok az a fényes, politúros, unalmas medvebarna. Semmi díszítés semmi minta, ja nem minimal style, csak egy szimpla retro darab.

Nem voltak túl rossz állapotban de a festéstől még messze voltam :)




megpróbáltam a felázott és roncsolódott részt eltávolítani


sok kínlódás után sem sikerült simára varázsolnom így az egyik hátlapot cserélni kellett






egy új 1/2cm-es farostlemezt kapott


 volt ahol a felső réteg belevegősödött és felpúposodott


 azt egy spakli segítségével eltávolítottam


majd megcsiszoltam és mestertapasszal pótoltam (ezt másnap megismételtem)



 régen mikor javítani akarták a kis bútort a túl nagy szög megrepesztette a csont száraz fát


ezt ragasztó és a tetejéről lejött furnér darabok segítségével kiékeltem



majd mestertapasszal eltüntettem



a belsejét Boróka vastag lazúrral festettem (Paliszander)

Nagyon szeretem a világoskék és barna színösszeállítás (hozzánk nem illene de ez most nem is számít, mivel nem magamnak készítem)


A külsejét lelakkoztam vizes bázisú (basa color unifloor) lakkal, hogy elkerüljem a foltosodást
 és csak a lakk száradása után festettem le Annie Sloan Old White színnel www.anniesloan.hu egy rétegben


majd következett a második réteg Annie Sloan Chalk Paint de most már a Provance színben


volt ahol enyhén csiszoltam, addig amíg előbújt a fehér szín 240-es csiszoló papírral, volt ahol erőteljesen 180-as csiszoló papírral, hogy durva antik hatást érjek el, és visszaköszönjön a sötét barna szín 


Annie Sloan Clear waxot ecsettel vittem fel majd finoman egy ronggyal töröltem vissza. Ezt érzéssel kell végezni éppen érinteni a bútort, szinte simogatni, mert a szemed becsaphat (nincs mindig lehetőség az ideális fényviszonyokra) de a kezed nem tapinthatod a különbséget 


a végén 1200-as csiszolópapírral ismét átmentem, hogy selymes tapintása legyen és végül még egy leheletnyi wax


az ajtó belsejére az én bohém, bolond virágaim kerültek, most simán ASCP Provance festékkel rá lakk




a  fogantyúért elnézést kérek nem ezek a véglegesek csak sajnos nem érkezett meg a rendelésem :(





és végül polcot is sikerült vágatnom bele egy kedves asztalossal http://www.bodnarasztalos.hu/ 
az tudja, hogy milyen áron  :)



az alját is lazúroztam a széleken festettem a hátuljával együtt 














Szeretettel Erika 
ha tetszett kövessetek a facebookon

Népszerű bejegyzések