A nyeremény egy stencilezett láda

vagy egy Családi Hangulatú Workshop belépő Az Asztalom műhelyében


Ezt a ládát egy kedves barátom ajánlotta fel Mandala egzotikus ajándékok hangtálak érkeznek benne  Nepálból. Mivel a saját otthonomba is szívesen használok "csakbelekelldobálni" tárolókat így jött az ötlet, hogy szép ajándékot lehetne belőle készíteni.




Próbáltam puhatolózni  Az Asztalom oldalon milyen tetszene nektek, de sajnos még csak hasonló ötletek sem voltak. Amiből legalább két egyforma javaslat érkezett az a penészzöld volt de abból is az egyik halvány a másik sötét :(
Nem jutottam előrébb :(
Időközben kaptam egy nagyon szép Stencilt a Decor Labor -tól és a minta már nem volt kérdés a színben pedig nekem tetsző mellett döntöttem
(gondoltam ha nem kell senkinek én szívesen "beleköltözök" majd)


A hozzávalók egy napon érkeztek a festék természetesen Annie Sloan Chalk Paint
amit ide feliratkozva tudtok rendelni :) Stencil pedig itt vásárolható Decor Labor

Felirat hozzáadása

Mivel színdönping volt így lassan tisztult le milyet is szeretnék valójában, így csak próbálgattam...... az alja Burgundy az oldalai Paloma színűek lettek


Jöhetett a Stencil amit maszkoló szalaggal rögzítettem és a festéket a kedvenc Annie Sloan ecsetemmel vittem fel,  először Duck Egg Blue színben,
hát ez nem jött be :(..................................... gyorsan átfestettem.



Másodszorra Burgundy színt kapott, miközben elcsúszott a minta, elrontottam ....pfff
de nem tudtam, hogy ha ezt direkt így csináljuk akkor már 3D hatásnak hívják :) mint ahogy azt Nem Mind Lom Bálint készítette el nagyon profi módon.
.....na az enyém az inkább béna lett mint sem profi talán, mert világosabb volt az árnyék :)




A sűrű krétafestéket "tunkoltam" függőlegesen tartva az ecsetet és csak a hegyét használtam.


Így sem tetszett :( ezért újra kezdtem



Lefestettem az oldalakat is Burgundy színűre és a stencilhez mixeltem egy narancssárga színt
(Arles+egy kicsi Emperor's Silk) mintha mindig is így akartam volna :) alul lett egy világosabb árnyalat ami majd a csiszolásnál előbújik.


a technikán nem változtattam ismét tunkoltam


a száradás alatt sem unatkoztam lefestettem gyorsan egy thonet széket :) majd a mintát folyamatosan ismét felragasztottam 


és ez már tettszett


enyhén megcsiszoltam, visszakoptattam, hogy az alsó világos Paloma szín előbújjon majd Clear waxal fixáltam végül pedig az egészre Dark Wax került


A kötél fogantyút is befogta a krétafesték


A belsejét Paliszander színű Boróka vastaglazúrral festettem le.







Köszönöm a Decor Labornak a Stencilt :)

 Ti is válogassatok a szebbnél szebb minták közül és díszítsétek vele otthonotokat Decor Labor facebook oldal
Szívesen venném ha elküldenétek nekem az általatok készített stencilezett dekorációkat.


Ha tetszik a láda játssz velem és megnyerheted Az Asztalom oldalon :)


Szeretettel Erika

Népszerű bejegyzések