Annie Sloan krétafestékkel lett farmerkék az íróasztalom

Az új év első bútorfestése  

Megfogadtam, lassítok a tempón, ezért ígérem 2016-ban csak lassan sietek, már most márciusnál tartok a naptárban
Szóval, ha a buddhák is úgy akarják, idén ismét lesz itt sok-sok színes bútor, képes step by step bejegyzés, kevés szöveggel :) 

Itt a poszt elején, szeretném megköszönni, Bálintnak a profi fotókat, tehát a csodás képeket  Bálint SzéllPhotography 
készítette 

(a feltűnően béna fázisfotókat, én a telefonommal :)

Keress Az Asztalom facebook oldalán!

Ezt az asztalt, egy pesti, igen csak lepukkant használt bútorboltban vettem. 
Csak rám várt :)
A műhelyembe, minden szempontból tökéletes, masszív és óriási.
Használni első perctől fogva használtam, de lefesteni viszont, hosszú hónapokig nem volt időm. 



A fejemben a színe folyamatosan változott
 .piros lesz, bordós piros .na jó nem, mellette a komód is az
...sárga, mert most azt ......szeretem..neeeeeeeem a fal sárga :(
 ...zöld, nagyon zöld, mert leejtettem egy teli doboz Antibesst és kifolyt belőle, így el kell használni........na neee ez nem lehet szempont
... Greek Blue, véletlenül két nagy dobozt is megkezdtem........

ilyen
A húgom gergelyandi azt mondta szerinte legyen sötét kék, olyan amilyet már egyszer festettem. 
és igen 

Ez lett a befutó :) 
 persze, hogy nem ilyen lett, mert festés közben nem hagyott nyugodni egy árnyalat 
vagy a kisördög.................egy kék...............de a színpalettánkon nem szereplő kék



a munka
A teteje:  ramaty állapotban volt, lecsiszoltam és a dió színű lazúrt, nagy ecsettel felvittem, majd ronggyal beledörzsöltem, mint tudjuk ki ,hogy ne legyen foltos és csíkos


Egy gyors réteg, Annie Sloan Old White (krétafesték), vizes ronggyal azonnal visszatörölve




A végén 2 réteg Annie Sloan Dark wax









Az oldalai: Annie Sloan Napoleonic Blue ( bútorfesték)az alap szín, na ennél a pontnál kezdett el piszkálni egy bizonyos kék árnyalat :)


Így került rá egy kis Annie Sloan Duck Egg Blue (krétafesték), és legfelülre Annie Sloan Greek Blue (csak hogy fogyjon :)




jöhetett a 120as csiszoló 


........én szeretem ha kopott, ha nagyon kopott, nem természetesen, nem mintha az idő koptatta volna, azért, mert nekem így tetszik 
ja és mert az enyém marad :)



Fixálásként Annie Sloan Clear wax került a végén rá, és egy kis Dark wax a díszítéshez.





Azt hiszem ez olyan kopott farmerkék :)



.



Ezt a fajta bútorfestést és minden bútorfestési, bútorfelújítási, antikolási, saját tapasztalatom megosztom veled.
részleteket itt találod: Workshop
 

Ha tetszett amit itt olvastál, láttál, meg vagy elégedve a munkáimmal Az Asztalom facebook oldalán követhetsz

Köszönöm
Szeretettel Erika

Népszerű bejegyzések