IKEA HACK krétafestékkel és Annie Sloan aranyfóliával

Oxfordban beleszerettem a réz füstfóliába


Bálint Széll Photography

Októberben Annie Sloan a forgalmazóinak tartott továbbképzést, (hát igen, ezzel a poszttal is tartozom még)
Első este a csapatunkat, egy marokkói étteremben látták vendégül (hogy miért nem egy angol sörözőben? ) 
................fogalmam sincs :)











de nem is ez a lényeg................................hanem a női mosdó!

Egyszerűen mesés volt, egy óriási réz mosdókagyló azaz inkább kád! Közvetlenül fölötte egy lámpával, ami olyan hatást keltett a sötétkék helyiségben, mintha a nap beleesett volna és onnan ragyogna. 


és másnap a tanfolyamon a transzfer fólia és a füstfólia volt soron. Már tudtam mi az, itthon is hallottam róla és láttam is használatban, de valahogy eddig hidegen hagyott, nem érdekelt (mint a transzferálás és a dekupage) amiket még Oxfordban sem sikerült megszeretnem





de a fóliákat :)))))) imádom.................hogy a réz mosdónak is köze lehet hozzá????  igen azt hiszem.
vagy................emlékeztek még a fényes csokipapírokra? gyerek korotokban Ti is kisimítottátok őket a körmötökkel?  (ez csak a velem egykorúaknak vagy idősebbeknek mond valamit) nna ez ugrott be mikor dolgoztunk.

Azóta sok mindenen kipróbáltam, de valamiért (nem tudom az okát) a lámpákon nagyon tetszik ez a réz hatás pl: Itt 
A műhelyemben egy 1500Ft-os Ikea Melodi lámpa is van, először krétafestékkel virágosra festettem, egy év után meguntam és jöhetett a réz  :) 
nem egy egyszerű sima, réz színű lámpát akartam, ezért nem festettem vagy fújtam. 


Ikea Melodi lámpa 1
Ikea Melodi lámpa 2
 Virágos lámpa készítését ITT találod
Ikea Melodi lámpa 3

Először is Annie Sloan Chalk Paint (krétafesték) Provance színnel eltüntettem a virágokat és ezt a színt akartam látni a repedésekben.


Majd a belsejét Annie Sloan Chalk Paint (krétafesték, speciális bútorfesték) Graphite színre festettem.


Száradás után jöhetett az Annie Sloan Gold Size ragasztó.


Kb 7-8 perc után a rézfólia, én púderes kézzel, finoman összegyűrtem, hogy  kopott hatása legyen, úgy raktam fel és egy száraz ecsettel óvatosan beleütögettem.


A belsejébe először nem akartam tenni fóliát, csak simán feketén akartam hagyni, de feltéve felkapcsolva nem látszott semmi belőle, ezért gyorsan azt is "berezeztem" ezt a lépést nem tudtam lefényképezni, mert már felszereltem és lusta voltam leszedni így kicsit viccesen limbálózva fóliáztam, majd a fehér zsinórt is Grafithe színre festettem.



Pephoto

A műhely  íróasztallámpája is áldozatul esett, ez egy Tertial ezüst színű (2990Ft)


Kívül (Pentart) rozsda 


belül Annie Sloan réz transfer fólia



Bálin Széll Photography

Bálint Széll Photography


Bálint Széll Photography



A lámpákat megnézheted, megtapogathatod Az Asztalom műhelyében.
Gödöllő Bercsényi u. 44.
Annie Sloan Chalk Paint hivatalos forgalmazója
Annie Sloan Chalk Paint Webshop

Ha tetszett amit itt olvastál, láttál, meg vagy elégedve a munkáimmal Az Asztalom facebook oldalán követhetsz

Köszönöm
Szeretettel Erika

Népszerű bejegyzések