Florence avagy egy "kalózkék" asztal

A munkám során  Annie Sloan Chalk Paint www.anniesloan.hu festékeket használok és volt szerencsém sok színét kipróbálni
de eddig nem találkoztam még ennyire meghatározhatatlan, érdekes árnyalattal mint a Florence :)
Tara szerint kék, Buda szerint zöld, szerintem ha süt a nap tényleg kék de estefelé már én is zöldnek látom, édesem és Ati maradtak az egyszerű türkiz meghatározásnál



viszont a legjobb :)

egy művész beállítottságú, alkotó blogger Bálint  http://nemmindlom.blogspot.hu/  azt mondta rá

KALÓZKÉK















 Egy kedves megrendelőm, akinek már sok bútorát újítottam és festettem, most ennek a dohányzó asztalnak átváltoztatását kérte.
A szerkezete jó volt így csak a színén kellett dolgozni.








Annie Sloan Chalk Paint Florence színt rendelt.
Mindenhol alul - felül,  kívül - belül
2x átfestettem

Alul ahol a fa nem volt lakkozva kezelve ott vizesebb ecsetet használtam, hogy jobban terüljön a festék.


180-as csiszoló papírral visszacsiszoltam volt ahol csak egy kicsit, hogy épp előtűnjön a fa és volt ahol durván már-már vastagon.













Nekem még csiszolás után is nagyon simának "egyszerűnek" tűnt és a színével sem voltam elégedett szépnek szép volt de semmi különös. Egyszerűen kellett még valami :)

Így száraz ecset technikával AS Duck Egg Blue színnel az éleket csiszolásokat átfestettem.












Majd az egészet AS Clear Waxal kezeltem ronggyal visszatöröltem.
A AS Dark Waxot a lábainál és az asztallap oldalain használtam csak. A lábainál "ombre" stílusban a föld felől indulva sötétebb majd egyre világosabb.

A felületét waxolás után 1200-as csiszoló papírral átsimogattam, hogy a bársonyos, selymes tapintást elérjem
Majd egy rongydarabot egyszerű vizes bázisú bútorlakkba mártogattam és azzal dörzsöltem át a felületeket, hogy bírja a "strapát"
mivel három fiúcska is nap mint nap használni fogja :)

















Szeretettel Erika

itt megtalálsz ha kérdésed lenne vagy te is szeretnél egy hasonló bútort :) https://www.facebook.com/pages/Az-Asztalom/594077820647391?ref=hl

Népszerű bejegyzések