Javítás 1. rész

 Repedés a bútoron

1. Nem vagyok asztalos tehát ez NEM egy profi és szakszerű oktató sorozat.
csak a nekem sokszor feltett kérdésekre szedem csokorba a válaszokat

 .............Hogy én mit csinálok ilyen és ilyen esetben?
Innentől kezdve már azt tudom tanácsolni a választ megtalálod a blogomon :)

hát én így csinálom ha repedés van a bútoron





                                                      Ez egy öreg ajtó nagy repedése



mivel "átlátható 1,5 cm mély, néhol 3 mm széles a repedés így én félek, hogy idővel a használattól a fatapasz egyszer csak kiesik bár az is lehet, hogy nem
ezért én száraz fából ékeket fabrikálok és beragasztom a résbe őket



                                                          most már jöhet a tapasz



                                                                 spaklival elsimítom


  teljes száradás után simára csiszolom 


 első réteg festék után
Annie Sloan Chalk Paint mix

                                   
  és a második réteg ASCP Olive után 
visszakoptatva majd AS Clear Wax végül 2 réteg lakk beledörzsölve


Ezt biztosan a szakik nem így csinálják, de ti kérdeztétek és én csak leírtam

folytatás következik
Szeretettel Erika













Népszerű bejegyzések