Javítás 3. rész

Van amit bizony csiszolni kell

Én ha lehet Annie Sloan Chalk Paint -el dolgozok, mert nemcsak, hogy gyönyörű színei vannak de szinte minden felületre alapozás és csiszolás nélkül azonnal tapad, gyorsan szárad ....és még sorolhatnám 
De van amit bizony csiszolni kell!





 Ez az a felület amit nem lehet semmilyen csodafestékkel lefesteni. Pattog pereg nagy darabokban.













Excenter csiszológépet használtam
 80-as papírral kezdtem majd a 120-as következett. (minél kisebb a szám annál durvább a szemcseméret)
Lehet hőlégfúvóval, kromofággal ..stb
...kinek a pap kinek a papné....











Ezt a gépet az OBI-ban vásároltam közép kategóriás
12000Ft és a célnak tökéletesen megfelel :)
itt lehet hozzá kapni 10db-os kiszerelésű, csiszoló korongokat ami így igazán gazdaságos.











A mintákhoz és faragásokhoz kis fejű csiszológépet választottam.
De ennek a használata csak ránézésre egyszerű, itt a türelem és finomság számít ja és a biztos kéz.
Játszottam a gondolattal, hogy hőlégfúvót vásároljak de nekem sok faragásos fa munkám van és ezért nyert a kis gép.

Minden csiszológépnél fontos, ne nyomjuk erősen a fára, hogy
 "ne mintázzuk újra"








Kis darabokra tépett csiszolópapírral dolgoztam ahol "csak"  meg volt repedve a vastag festékréteg.













 Ez már egy ASCP-vel festhető állapot.
(ezzel a festékkel eléred, hogy ez a felület egységes és sima legyen a végén)

DE ha hagyományos zománc festéket választasz vagy lazúrozni szeretnéd akkor itt nem állhatsz meg, csontra le kell szedned a festékmaradványokat a sima szép festés érdekében.






                                                                           Szeretettel Erika

https://www.facebook.com/pages/Az-Asztalom/594077820647391?ref=hl







Népszerű bejegyzések