Szeleteld a szivacsot

A nappalinkban a sarok kanapénkat ytong téglából építettük, és vastag szivacsot vágattunk rá. Így tudtuk az igazán kevéske helyünket a leggazdaságosabban kihasználni.
De erről majd egyszer részletesebben fogok írni.
Most a hangsúly a szivacson van.






Az ülő felületre 30 cm-es szivacs került és a háttámlára 10 cm-es
(a háttámlára egy nagyon klassz megoldást találtunk ki, csak nem számoltunk az én díszpárna és pléd mániámmal)
Pár év alatt oda jutottunk, hogy a sok cucctól nem lehetett kényelmesen leülni, mert nem maradt helye a fenekünknek :)
háttámla + duci párnák és egy-két "véletlenül" rádobott pléd hát tényleg sok
és ez csak a rendes esti verzió, mert nem sorolom ide a napközben itt-ott felejtett plüssállatot, pulóvert, kis táskát, nagy táskát és egyebeket. Mikor ezt végképp megelégeltem
hát persze, hogy nem a párnákat és plédeket likvidáltam hanem a háttámlát..........

és, hogy kárba ne vesszen a szivacs készítettem belőle még több párnát........... :) Na jó egyenlőre csak ülőpárnákat a földre (mert nincs túl sok szabadidőm ............ de folytatom ha lesz)

Először is el akartam vinni feldaraboltatni a szivacsot, de szerencsémre nyomtalanul elköltözött az a cég akinél vásároltuk. Ezért ki kellett találnom, hogyan tovább.

 A szivacs csipkedés jó móka volt a gyerekeknek amikor még azt nem volt szabad, de megengedve sőt erre kérve őket egyáltalán nem volt a kedvükre (és nekem sem)
Így elkezdtem keresgélni más hatékonyabb technikákat és az abszolút
Number One az ELEKTROMOS KÉS
(ezt az ötletet itt találtam  www.youtube.com/watch?v=wqodjNexy7w  érdemes megnézni,
megtudhatod hogyan készíts egy darabból L alakot nem úgy hogy meghajlítod és fogod :)

Elkértem anyukám 20 éves elektromos kenyérvágóját amit barátok közt is 19 éve érintetlenül őrizgetett a kinti kamrájában. És mint ahogy a mondás is tartja úgy vágta a szivacsot mint kés a vajat.






és ezt már a gyerekek is nagyon élvezték :)






A párna varrást szabásminta alapján könnyű elkészíteni de én a még könnyebb verziót szeretem :) Egyszerűen félbe hajtottam az anyagot és szemre kivágtam egy "kört" és visszájáról összevarrtam és megtöltöttem. A gombot szintén szemre, vágtam ki egy vékony műanyag doboztetőből majd bevontam az anyaggal és kézzel rávarrtam.

Az anyagot egyébként imádom és egy nagyon kedves barátom boltjában, gyönyörű színekben tudjátok megvásárolni

 http://mandala.hu/agyteritok-parnahuzatok.html

210 x 260 -as indiai ágyterítő 4641Ft




Itt már használatban vannak






Szeretettel Erika

Népszerű bejegyzések